woensdag 19 juni 2013

Smakelijke voorpret!

We kunnen nu al enorm uitkijken naar de vele restaurants in Florida en hebben een overzicht gemaakt van restaurantketens die we kunnen vinden in de plaatsen waar we overnachten tijdens onze reis
en waar?


Nathalie is niet eerder bij BJ's Brewhouse geweest en ook Columbia, Bubba Gump, Seasons52 en Manny's zijn nieuw voor haar. De andere restaurants zijn "gouwe ouwe".


We verheugen ons op de lekkere salades, de Bloomin' Onion bij Outback, de Bang Bang shrimp bij Bonefish Grill, de Fall of the Bone Ribs bij Texas Roadhouse, Chicken Fajita's bij Chili's en het overheerlijke toetje bij Bahama Breeze, Chocolate Island float.


Lekkere voorpret maar we gaan eerst nog maar even 8 weken sporten!

12 opmerkingen:

  1. Dat wordt een smakelijke voorpret, ach die acht weekjes vliegen voorbij !! Nog heel even doorbijten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jullie zijn nog al wat van plan. Die sportschool zou ik na de vakantie ook nog maar een poosje aanhouden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk nu al uit naar jullie ervaringen bij Bubba Gump. Daar wil ik ook nog een keertje eten :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijstje zit er lekker uit. Eerlijk gezegd kijken wij ook uit naar al het lekkers wat we weer kunnen eten tijdens de vakantie.
    Na de vakantie maar weer goed gaan opletten......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dames, daar staan flink wat lekkere etentjes op de planning!! Ennuh sporten......gewoon een wandelingetje in de warme Florida zon en alles komt goed :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terwijl ik hier aan mijn bruine boterham met kaas zit, loopt het water me in de mond. Ik verheug me nu al op de verslagen van jullie restaurant bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er allemaal wel heel aanlokkelijk uit, dat wordt genieten!! Jammie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk en voor ons ook praktisch lijstje!
    Nog even flink doorsporten en dan... Kunnen jullie los ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het toch altijd leuk die vakantievoorpret.
    Ziet er goed uit al die restaurants, maar je bent dan ook een "pro" wat dat betreft natuurlijk ;-)
    Nog maar acht weekjes, die zijn zo om en dan gaat het voor ons ook opschieten ;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat is nou 8 weekjes al je dan heerlijk kan genieten van al dat heerlijke eten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We gaan jullie vakantieblog en restaurantblog zeker bekijken! Veel plezier met de voorpret! groeten MMSK

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé wat leuk ! Nog 2 meiden die samen Florida op stelten gaan zetten :-) Ik ga jullie blog zeker volgen.

    Merel en ik waren er nog niet uit waar we zouden gaan eten, dus jullie lijstje komt als geroepen :-) Het water loopt ons nu al in de mond.

    BeantwoordenVerwijderen