maandag 26 augustus 2013

Monday, Monday, so good to me .... and Kobé

Gisteravond heb ik in bed nog een hele poos naar House Hunters liggen kijken, geweldig programma over mensen die op zoek gaan naar een woning en diverse huizen bekijken. Wat een gigantisch mooie huizen komen er voorbij.
Vanmorgen was ik al een tijdje op en Nathalie wilde om 9 uur wakker gemaakt worden, ze lag nog heerlijk te slapen.


We deden een korte morning swim en dekten daarna de tafel buiten op het terras voor het ontbijt.
Daarna hebben we de hele ochtend geluierd, gezwommen, gelezen en niets gedaan, lekker hoor.


Ik heb een heel zwaar leven ....



Soms moesten er moeilijke keuzes gemaakt worden, welke kiezen we nu ?


Als lunch aten we een Wasa met American cheese en tomaat.
Pas later in de middag gingen we op pad en juist toen barstten de buien los.
We reden even naar het clubhuis op het resort om daar op de computers wat vouchers voor gratis appetizers of kortingen voor restaurants uit te printen.
Op de Interstate 4 stortregende het en dat reed niet lekker. De ruitenwissers konden het amper bijhouden en het asfalt spat al het water enorm op. We waren blij dat we bij de Florida Mall aangekomen waren.
Via JC Penny's liepen we de mall binnen en wandelden gezellig langs alle winkels.
Nathalie wilde even een WhatsApp naar Sebastian sturen met foto's van overhemden die we bij Abercrombie gezien hadden voor hem. Daarom liepen we naar Starbucks omdat je daar wifi hebt.




Je hebt daar boven vanaf het balkon een mooi uitzicht op Pink Berry en Wasabi.
Bij American Eagle slaagde Nathalie voor een lange broek en leuke blouse. Alle artikelen in de winkel waren afgeprijsd met 40% korting.


We verbazen ons altijd over het aantal mensen wat gaat eten in de Food Court, wij vinden dit zo ongezellig. Al die tafels boven op elkaar en het is er altijd zo'n herrie, maar er is wel voor elk wat wils.


Vanavond gingen we bij Kobé Japanese steakhouse eten en van 17 tot 18 uur hebben ze een speciaal Early Bird menu voor de Hibachi voor 18 dollar per persoon. Meestal hebben we het late diner na 21 uur en dan kost het 34 dollar voor 2 personen (incl. shrimp appetizer), maar vroeg eten vinden we fijner.




Het menu bestaat uit uiensoep, salade, noedels, gebakken groenten, gebakken rijst en wij kozen voor kip en biefstuk en een shrimp appetizer vooraf.
De meeste grapjes van de kok die voor je staat te bakken aan de hibachi kookplaat kennen we al (zoals egg roll and butter fly) maar deze keer had hij een aantal nieuwe; This Grill is on Fire, Yam Yam style en toen hij vroeg hoe ik mijn steak wilde en ik antwoordde, medium/rare, was ik ineens Lady Gaga (Raw, Raw).
Aan de andere vrouw aan tafel vroeg hij; "What are you looking at?" toen hij de noedels aan het bakken was en toen "Stop looking at my noodle". Zo komisch.
We hebben erg gelachen en zaten met een familie aan tafel waarvan het dochtertje jarig was en we kregen zelfs nog een stuk taart aangeboden. Maar dat hoefde echt niet en ze zouden de taart mee naar huis nemen.
Het eten smaakte erg goed.



Let vooral op alle doggy bags die meegaan. Bij ons waren er geen left overs, haha.

Thuis gingen we nog een hele poos op het terras zitten lezen en later keken we televisie, o.a. Honey Boo Boo, te dom maar erg grappig.
Voor het naar bed gaan, ging ik nog even in de jacuzzi terwijl Nathalie mijn lifeguard on duty was.


18 opmerkingen:

  1. Zo lekker liggen bakken in het zonnetje, moet je ook bijhouden
    natuurlijk;-)
    Heerlijk relaxed allemaal, nog even shoppen en weer heerlijk gegeten.
    Best wel uit te houden zeker?
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie timing van jullie vandaag. Heerlijk genieten van de zon en het zwembad (en de daarbij behorende speeltjes) en zodra het weer omslaat lekker shoppen. Wat een super relaxte dag. Leuk ook als je zo vermaakt wordt tijdens het eten. En zijn de overhemden nog goedgekeurd door Sebastian?
    Fijne dag weer dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke manier om de maandag te starten. En wat staat het water hoog in het meertje, dat was wel even anders dan toen wij in de villa zaten. De foodcourt van de Florida Mall is inderdaad erg rumoerig maar toch heeft dat wel wat vinden wij, wij komen er dan ook graag voor een 'burgertje' van Five Guys of een Orange & Bourbon Chicken.

    Inmiddels zijn wij druk bezig voor Springbreak en de kans is groot dat wij dan ook (weer) op Watersong te vinden zijn ;-)

    Groetjes en we kijken uit naar de volgende update,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dag weer!!!
    Zonnen shoppen en eten helemaal top....
    Gr de moolenschotjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, dat is een heerlijke relaxte start van de dag, en ik snap de vreselijke moeilijke keuze's of je voor roze/geel/groen of oranje gaat, wel matching with your bathingsuit :)
    Heerlijk shoppen en lief dat Nathalie nog even aan haar broer dacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker hoor, zo'n zon, shop en Kobe dag!Helemaal jaloers word ik er van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik het allemaal zo zie en lees dan zijn die keuze' s zeer moeilijk ik hoop dat ik volgende week ook voor die dilemma' s staat. Jullie hebben precies hetzelfde gevoel over die foodcourt als wij, het rare is dat we altijd wel even gaan kijken maar is altijd het zelfde, mensen die door elkaar lopen die rommelige tafels en die aparte geroezemoes, eten ziet er goed uit. Veel plezier en kijk uit dat jullie niet verbranden. Gr Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmmm zonnen, zwemmen, shoppen en Kobé men zou er jaloers op worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een keuzes moet je toch op een gemiddelde vakantiedag maken hè, je zou van minder in de stress schieten hahaha. Maar jullie zijn hier inmiddels al veteranen in en komen de dag goed door. Normaal ben ik ook niet zo van die vreetschuur achtige zaken maar de foodcourt hoort er toch wel een beetje bij, lekker een burger van de Five Guys.....hmmmmm
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa, de Florida Mall, heerlijk shoppen daar en eten bij Wasabi! Jullie vermaken je prima ladies!
    Veel plezier, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een weelde, zalig zo'n start van de dag en het water loopt mij in de mond van de beschrijving van Kobe, die kan op ons lijstje voor een volgende keer :)
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik liep alweer achter met lezen mar ik ben inmiddels weer helemaal bij. Wat hebben jullie het enorm naar jullie zin in de villa en wat is de villa mooi. Wij kunnen ook altijd zo genieten van die relax dagen bij de villa en eventueel een beetje shoppen en lekker uit eten.
    Ik ben benieuwd waar jullie nog meer gaan eten. Zo langzamerhand begint de heimwee hier al weer een beetje op te spelen na 3 weken. Nog heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,

    Lees vandaag voor het eerst je blog. Wat hebben jullie al veel gedaan en ....
    meegemaakt. Gelukkig gaat alles goed met jullie twee. Doe het rustig aan en geniet van jullie heerlijke huis! Mijn vakantie zit er al weer op vandaag eerste werkdag alweer gehad :(
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh kijken jullie uit dat jullie niet oververmoeid raken? ;-)
    Wat een heerlijke luie dag! Zonnen, shoppen en lekker eten, wat wil je nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dagje ! En ik ben ZO benieuwd naar Bruno Mars, lijkt me geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is weer een mooie dag geweest, eerst zonnen en dan winkelen. Wat is dat toch, vrouwen en winkelen ??
    Eten ziet er goed uit, zou er zo naar binnen gaan vraag me alleen af of ik de dames meekrijg.

    Veel plezier.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Shoppen en lekker eten een goede dag dus. Tja honey boo, boo. Idd te dom, maar kijkt zo lekker weg. Zag het hier op tlc ook al voorbij komenn.

    BeantwoordenVerwijderen